Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie generujące dane do analiz i statystyk. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje dotyczące cookies oraz innych technologii w Polityka Prywatności.

DOŁĄCZ DO NAS, POCZUJ SIĘ FIT !

Planet Fitness Club s.c.
ul. Sikorskiego 15, Częstochowa
Poniedziałek - Piątek 630 - 2200
Sobota 730 - 1800
Niedziela 730 - 1800
Pon. - Pt. 630 - 2200
Sob. - Niedz. 730 - 1800
1593990769

poniedziałek

8:30Pilates (ze sprzętem)Patrycja 1godz.

Pilates (ze sprzętem)
Jest to trening mający na celu stworzenie równowagi w ciele. Ćwiczenia bez stresu i męki, wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki, skupiają się głównie na takich partiach ciała jak brzuch, grzbiet, kręgosłup i okolice bioder. Mięśnie stają się długie, bardziej elastyczne i bardzo silne, a ciało jędrniejsze. Trening urozmaicony dzięki wykorzystaniu różnego sprzętu fitness.

9:30Płaski brzuchPatrycja 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

10:00TabataPatrycja 30min.

Tabata
Tabata to ekspresowy czterominutowy interwałowy trening metaboliczny poprzedzony krótką rozgrzewką. W równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Wypróbuj przykładowy trening tabaty i popraw swoją kondycję. Zajęcia kończy sesja rozciągająca.

15:30MixballPaulina N. 1godz.

Mixball
Trening z użyciem klasycznych piłek oraz OvoBall, bardzo skuteczny na zrzucenie zbędnych kilogramów, a także poprawę wytrzymałości i kondycji naszego ciała, dodatkowo zwiększa wydolność układu oddechowego i krwionośnego niwelując napięcia mięśniowe wokół kręgosłupa.

16:30PupomaniaPaulina N. 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

17:00Płaski brzuchPaulina N. 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

17:30TBCPaulina N. 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

19:00High Intense CardioJola 1godz.

High Intense Cardio
High Intense Cardio to trening wyróżniający się wysoką intensywnością i przemiennie łączący w sobie ćwiczenia cardio (bieg, skip i jump), które mają za zadanie przyspieszyć tętno oraz spalanie tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami "shape" (przysiad, wypad i pompka), dzięki którym modelujemy i rzeźbimy sylwetkę. Interwały to najlepszy sposób na „podkręcenie“ metabolizmu, co oznacza, że po skończonych zajęciach (nawet do kilkunastu godzin) organizm redukuje tkankę tłuszczową. Zajęcia zarówno dla osób, które oczekują od zajęć fitness większej efektywności treningowej.

20:00Płaski brzuchJola 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

20:30TBCJola 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

wtorek

8:30MixballMagda 1godz.

Mixball
Trening z użyciem klasycznych piłek oraz OvoBall, bardzo skuteczny na zrzucenie zbędnych kilogramów, a także poprawę wytrzymałości i kondycji naszego ciała, dodatkowo zwiększa wydolność układu oddechowego i krwionośnego niwelując napięcia mięśniowe wokół kręgosłupa.

9:30Płaski brzuchMagda 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

10:00JogaMagda 1godz.

Joga
Joga to system praktyki prowadzący do poprawy jakości życia poprzez integrację osobowości na płaszczyźnie psychicznej, emocjonalnej i fizycznej. Polega na przyjmowaniu pozycji tzw. asan, które pozwalają zsynchronizować pracę związaną z rozciąganiem i wzmacnianiem mięśni, ścięgien oraz stawów z równoczesnym wzmocnieniem pracy narządów wewnętrznych z jednoczesną praktyką pranayamy tzn. rytmiczną kontrolą oddechu.

15:30TBCPaulina L. 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

16:30Płaski brzuchPaulina L. 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

17:00PupomaniaPaulina L. 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

18:00High Intense CardioGosia 1godz.

High Intense Cardio
High Intense Cardio to trening wyróżniający się wysoką intensywnością i przemiennie łączący w sobie ćwiczenia cardio (bieg, skip i jump), które mają za zadanie przyspieszyć tętno oraz spalanie tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami "shape" (przysiad, wypad i pompka), dzięki którym modelujemy i rzeźbimy sylwetkę. Interwały to najlepszy sposób na „podkręcenie“ metabolizmu, co oznacza, że po skończonych zajęciach (nawet do kilkunastu godzin) organizm redukuje tkankę tłuszczową. Zajęcia zarówno dla osób, które oczekują od zajęć fitness większej efektywności treningowej.

19:30TBCPatrycja 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

20:30PilatesPatrycja 1godz.

Pilates
Klasyka wśród zajęć fitness. Jest to trening mający na celu stworzenie równowagi w ciele. Ćwiczenia bez stresu i męki, wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki, skupiają się głównie na takich partiach ciała jak brzuch, grzbiet, kręgosłup i okolice bioder. Mięśnie stają się długie, bardziej elastyczne i bardzo silne, a ciało jędrniejsze.

środa

8:30Body shapePaulina L. 1godz.

Body shape
To ćwiczenia, które służą wzmocnieniu wszystkich partii naszego ciała. Na trening składają się rozgrzewka, ćwiczenia wzmacniające i rozciągające. Regularne ćwiczenia pozwalają zrzucić zbędne kilogramy i cieszyć się zgrabną sylwetką.

9:30TBCPaulina L. 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

15:30Body shapePaulina N. 1godz.

Body shape
To ćwiczenia, które służą wzmocnieniu wszystkich partii naszego ciała. Na trening składają się rozgrzewka, ćwiczenia wzmacniające i rozciągające. Regularne ćwiczenia pozwalają zrzucić zbędne kilogramy i cieszyć się zgrabną sylwetką.

16:30DancePaulina N. 1godz.

Dance
Zajęcia dance przeznaczone są dla osób, które uwielbiają tańczyć oraz dla tych, którzy chcą rozpocząć przygodę z tańcem. Daj się ponieść cudownym rytmom i zapomnij o problemach dnia codziennego. Uwolnij endorfiny oraz zjednocz swój umysł i ciało

18:00Power pumpKasia 1godz.

Power pump
Power pump to lekcja, której główną bohaterką jest sztanga. Trening ten jest połączeniem ćwiczeń aerobowych z treningiem siłowym. Power pump składa się z ćwiczeń ogólnorozwojowych, angażujących wszystkie partie ciała. Należy pamiętać, że ćwiczenia te nie służą zbudowaniu intensywnej masy mięśniowej, a raczej ogólnej poprawie własnej kondycji oraz wyrzeźbieniu idealnego ciała.

19:30Płaski brzuchAnia M. 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

20:00TBCAnia M. 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

21:00PupomaniaAnia M. 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

czwartek

8:30Power pumpMagda 1godz.

Power pump
Power pump to lekcja, której główną bohaterką jest sztanga. Trening ten jest połączeniem ćwiczeń aerobowych z treningiem siłowym. Power pump składa się z ćwiczeń ogólnorozwojowych, angażujących wszystkie partie ciała. Należy pamiętać, że ćwiczenia te nie służą zbudowaniu intensywnej masy mięśniowej, a raczej ogólnej poprawie własnej kondycji oraz wyrzeźbieniu idealnego ciała.

9:30JogaMagda 1godz.

Joga
Joga to system praktyki prowadzący do poprawy jakości życia poprzez integrację osobowości na płaszczyźnie psychicznej, emocjonalnej i fizycznej. Polega na przyjmowaniu pozycji tzw. asan, które pozwalają zsynchronizować pracę związaną z rozciąganiem i wzmacnianiem mięśni, ścięgien oraz stawów z równoczesnym wzmocnieniem pracy narządów wewnętrznych z jednoczesną praktyką pranayamy tzn. rytmiczną kontrolą oddechu.

15:30PupomaniaPaulina N. 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

16:00Płaski brzuchPaulina N. 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

16:30StepPaulina N. 1godz.

Step
Step to zajęcia choreograficzne z użyciem stepu. Zajęcia poprawiające koordynację, pamięć ruchową, wzmacniające mięśnie dolnych partii ciała. Różnorodne kombinacje dobrze znanych kroków stanowią nowe wyzwania na każdej następnej lekcji.

18:00TBCJola 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

19:30TabataPatrycja 30min.

Tabata
Tabata to ekspresowy czterominutowy interwałowy trening metaboliczny poprzedzony krótką rozgrzewką. W równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Wypróbuj przykładowy trening tabaty i popraw swoją kondycję. Zajęcia kończy sesja rozciągająca.

20:00Płaski brzuchPatrycja 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

20:30Pilates (ze sprzętem)Patrycja 1godz.

Pilates (ze sprzętem)
Jest to trening mający na celu stworzenie równowagi w ciele. Ćwiczenia bez stresu i męki, wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki, skupiają się głównie na takich partiach ciała jak brzuch, grzbiet, kręgosłup i okolice bioder. Mięśnie stają się długie, bardziej elastyczne i bardzo silne, a ciało jędrniejsze. Trening urozmaicony dzięki wykorzystaniu różnego sprzętu fitness.

piątek

8:30MixballPatrycja 1godz.

Mixball
Trening z użyciem klasycznych piłek oraz OvoBall, bardzo skuteczny na zrzucenie zbędnych kilogramów, a także poprawę wytrzymałości i kondycji naszego ciała, dodatkowo zwiększa wydolność układu oddechowego i krwionośnego niwelując napięcia mięśniowe wokół kręgosłupa.

9:30Płaski brzuchPatrycja 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

10:00PupomaniaPatrycja 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

15:30Body shapeKasia 1godz.

Body shape
To ćwiczenia, które służą wzmocnieniu wszystkich partii naszego ciała. Na trening składają się rozgrzewka, ćwiczenia wzmacniające i rozciągające. Regularne ćwiczenia pozwalają zrzucić zbędne kilogramy i cieszyć się zgrabną sylwetką.

16:30TabataKasia 30min.

Tabata
Tabata to ekspresowy czterominutowy interwałowy trening metaboliczny poprzedzony krótką rozgrzewką. W równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Wypróbuj przykładowy trening tabaty i popraw swoją kondycję. Zajęcia kończy sesja rozciągająca.

17:00Power pumpKasia 1godz.

Power pump
Power pump to lekcja, której główną bohaterką jest sztanga. Trening ten jest połączeniem ćwiczeń aerobowych z treningiem siłowym. Power pump składa się z ćwiczeń ogólnorozwojowych, angażujących wszystkie partie ciała. Należy pamiętać, że ćwiczenia te nie służą zbudowaniu intensywnej masy mięśniowej, a raczej ogólnej poprawie własnej kondycji oraz wyrzeźbieniu idealnego ciała.

18:30TBCJola 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

19:30PupomaniaJola 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

20:00Płaski brzuchJola 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

sobota

8:00Circuit training (hard) + power brzuchMariusz 1godz. 30min.

Circuit training (hard) + power brzuch
Jest to zaawansowany interwałowy trening metaboliczny, którego zadaniem jest w równomierny sposób angażowanie jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu sposobowi podkręcamy swój metabolizm i przyśpieszamy spalanie tkanki tłuszczowej. Różna kompilacja ćwiczeń składa się na trening o niezwykłej intensywności. Celem treningu jest poprawa wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), dzięki którym zwiększamy wytrzymałość i wydolność własnego organizmu. Przy takim treningu spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest niejako „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń. Z uwagi na trudność treningu nie należy wykonywać go częściej niż od 2 do 3 razy w tygodniu. W związku z intensywnym wyczerpaniem organizmu należy dbać o regularne uzupełnianie niedoboru elektrolitów i odpowiednią dietę. Pamiętajcie też, że CIRCUIT TRAINING (HAR) nie wykonujemy na czczo oraz bezpośrednio po zjedzeniu posiłku. Trening trwa 1,5 h. UWAGA: TRENING DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH.

10:00TBCMagda/Paulina L. 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

11:00Płaski brzuchMagda/Paulina L. 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

11:30PupomaniaMagda/Paulina L. 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

niedziela

10:00PupomaniaGosia/Paulina L. 30min.

Pupomania
Pupomania to 30 minutowy trening, który poprzedza krótka rozgrzewka po której następują ćwiczenia skupiające się na dolnych partiach ciała a w szczególności udach i pośladkach. Jeśli Twoim celem są mocniejsze, zgrabniejsze oraz jędrniejsze mięśnie pośladkowe to te zajęcia skierowane są właśnie dla Ciebie.

10:30TBCGosia/Paulina L. 1godz.

TBC
TBC to zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycje fizyczną. Główną część zajęć poprzedza łatwa rozgrzewka choreograficzna. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu fitness tj. step, ciężarki, drążki, sztangi, piłki, gumy. Zajęcia skierowane dla każdego.

11:30Płaski brzuchGosia/Paulina L. 30min.

Płaski brzuch
Płaski brzuch to 30 minutowe zajęcia, które rozpoczynają się krótką rozgrzewką po której następują ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie brzucha oraz wysmuklające talię.

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

sobota

niedziela